Sieć przeprasza mieszkańców

2020-08-06 21:09
Sylwester Wasiak
2020-08-06 21:09

Mamy odpowiedź sieci POLOmarket w sprawie uciążliwości spowodowanych wyburzaniem domu towarowego w Maszewie.

O sprawie tej informowaliśmy TUTAJ. Dziś otrzymaliśmy odpowiedź z biura prasowego spółki.
- Do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych zgłoszeń dotyczących uciążliwości spowodowanych wyburzaniem obiektu POLOmarket w Maszewie. Dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem - wykonawca zobowiązał się do maksymalnego możliwego zmniejszenia uciążliwości dla mieszkańców. Za zaistniałe niedogodności bardzo przepraszamy i jednocześnie informujemy, że prace wyburzeniowe potrwają jeszcze około tygodnia – poinformowała nas Ilona Rutkowska z biura prasowego sieci POLOmarket.

Komentarze (0)

Poznaj opinie mieszkańców.

CZYTAJ OPINIE I KOMENTUJ PONIŻEJ

Dodaj komentarz. Pamiętaj! Szanujmy się, hejtowanie jest karalne!