Ofertę na stanowisko należny przesłać do 24.05.2019 r. na adres Urzędu Miejskiego w Płotach lub złożyć w tym samym terminie w sekretariacie w godzinach pracy Urzędu.
Kandydat na stanowisko powinien mieć wykształcenie wyższe i co najmniej trzyletni straż pracy. Dodatkowo, powinien mieć również co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzkim, zdolności menadżerskie i organizatorskie. Od kandydata wymagane jest również doświadczenie w dysponowaniu środkami publicznymi, doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Kodeks spółek handlowych, Ustawa o finansach publicznych.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap-sprawdzenie ofert pod względem formalnym i zapoznanie się z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Płotach, bez udziału kandydatów; II etap-rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Szczegóły dostępne Tutaj
Czytaj także: Afera w hali sportowej: dyrektor i pracownicy byli pijani!
Czytaj także: Jest stanowisko magistratu w sprawie zakrapianej imprezy w Rega Arenie [FILM]