O co chodzi z tysiącami za wynajem błoni w Gryficach? Sprawdziliśmy
Kwota za wynajem powierzchni błoni Parku Miejskiego podczas Gryf Music Fest 2025 nie była wydatkiem, lecz wpływem, który zasilił budżet Gryfickiego Domu Kultury. Takie informacje przekazała nam sekretarz Gminy Gryfice, Luiza Kowalska.
W sierpniu informowaliśmy o wydatkach Gminy Gryfice na organizację tegorocznych Dni Gryfic (Gryf Music Fest). Całkowity koszt wyniósł nieco ponad 335 tys. złotych. Największą uwagę naszych czytelników zwrócił punkt wynajmu powierzchni błoni Parku Miejskiego. Mieszkańcy zastanawiali, czy środki w wysokości 52 tys. złotych były wydatkiem, czy wpływem. O to ponownie zapytaliśmy Urząd Miejski w Gryficach.
Jak przekazała nam sekretarz Gminy Gryfice, Luiza Kowalska, środki te były wpływem, które zasiliły budżet Gryfickiego Domu Kultury.
- W dniu 1 lipca 2025 r. Gryficki Dom Kultury ogłosił zaproszenie do składania ofert na organizację stoisk podczas Gryf Music Fest 2025. Zgłosiły się podmioty zainteresowane kompleksową obsługą wydarzenia, a wybrany został oferent, który zaproponował najwyższą kwotę za wynajem powierzchni błoni Parku Miejskiego – informuje sekretarz Gminy Gryfice.
W ramach tej umowy firma uzyskała wyłączność na: strefę sprzedaży piwa wraz z infrastrukturą, strefę gastronomiczną wraz z infrastrukturą, a także sprzedaż zabawek i balonów. Z uzyskanych środków Gmina pokryła m.in. zabezpieczenie medyczne, pobyt w hotelu z wyżywieniem zespołów czy barierki ochronne i toalety mobilne.
Więcej o wydatkach na Gryf Music Fest przeczytasz tutaj: Ile kosztowały Dni Gryfic 2025? Znamy kwotę i wynagrodzenia artystów
Komentarze (0)
Poznaj opinie mieszkańców.
Dodaj komentarz. Pamiętaj! Szanujmy się, hejtowanie jest karalne!